Warunki gwarancji

Urządzenia wyprodukowane przez FAR (FAR S.r.l z siedzibą w Quarto Inferiore (Włochy), Via Giovanni XXIII 2) /Producent/, wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez SLAVI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Lędzinach (43-140), przy ul. Łanowej 6, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy pod numerem KRS 0000536071, NIP: PL6461314449, REGON: 273269762 /zwanej dalej: Gwarantem/, objęte są gwarancją na następujących warunkach:

1. Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu urządzenia. Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady urządzenia wynikające tylko z winy producenta i powstałe z przyczyn tkwiących w wyrobie (ukryte wady produkcyjne lub materiałowe) pod warunkiem, że:
- urządzenie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane,
- stosowany był zalecany przez producenta osprzęt,
- urządzenie nie było demontowane ani modyfikowane przez osoby nieupoważnione,
- nie zniszczono (usunięto) tabliczki znamionowej z numerem seryjnym urządzenia.
3. Wadami w rozumieniu polityki gwarancji nie są w szczególności wady wynikłe z: naturalnego zużycia, nadmiernego obciążenia i/lub niewłaściwej eksploatacji, wpływów chemicznych, elektrochemicznych, elektrycznych, przepięcia sieci energetycznej, a także będące następstwami klęsk żywiołowych (siły natury) lub wynikające z uszkodzeń mechanicznych (w tym mających związek z transportem urządzenia).
4. Maksymalna odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji, a także ogólna odpowiedzialność odszkodowawcza związana z dostawą wadliwego urządzenia nie może przekroczyć ceny zakupu u Gwaranta, w związku z którym wniesiono roszczenie. Ograniczenie to nie dotyczy odpowiedzialności za szkody powstałe z winy umyślnej Gwaranta.
5. Kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku:
- stosowania urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem, właściwościami lub zasadami korzystania.
- wykonania napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych przez osoby inne niż Gwarant.
6. Kupujący może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych pod warunkiem, że:
- dokonał zgłoszenia gwarancyjnego w formie przewidzianej w Warunkach Gwarancji.
- przedstawił Gwarantowi dowody nabycia urządzenia.
- zgłosił Gwarantowi w formie pisemnej wadę wyrobu w okresie obowiązywania gwarancji, jednakże nie później niż w terminie 3 dni od dnia ujawnienia wady.
- reklamowane urządzenie posiada cechy umożliwiające jego identyfikację, jako wyrobu pochodzącego od Producenta.
7. Karta Gwarancyjna jest uważana za ważną, jeśli zawiera: numer katalogowy i seryjny urządzenia, datę sprzedaży zgodną z dowodem zakupu, datę wystawienia Karty Gwarancyjnej oraz podpisy i pieczęcie Gwaranta /nazwę i adres sprzedawcy (pieczęć)/.
8. W przypadku uznania reklamacji Gwarant według własnego wyboru dokonuje naprawy bądź wymiany wadliwego urządzenia (jego części), chyba, że Strony w odrębnym porozumieniu postanowią inaczej.
9. W przypadku wymiany całości lub części urządzenia objętego gwarancją wadliwa część/urządzenie jest własnością Gwaranta i musi zostać zwrócone Gwarantowi na jego żądanie w terminie 7 dni od dnia dokonania wymiany.
10. W razie dokonania bezpodstawnego zgłoszenia gwarancyjnego, Kupujący zobowiązany będzie do pokrycia poniesionych przez Gwaranta z tego tytułu kosztów.
11. Gwarant zobowiązuje się dokonać diagnozy uszkodzenia i ustalić sposób usunięcia wady/naprawy, zgodnie z: „Regulaminem napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych” znajdującym się na stronie www.slavi.pl › „POBIERZ”› „WARUNKI GWARANCJI” › „Regulaminem napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych”
12. Zgłoszenia gwarancyjne mogą być składane wyłącznie w postaci wypełnionego formularza Zgłoszenia Naprawy znajdującego się na stronie ww.slavi.pl › „POBIERZ” › „WARUNKI GWARANCJI” › „Formularz zgłoszenia Naprawy”,
13. Urządzenie wraz z wymienionymi wyżej dokumentami należy przekazać Gwarantowi lub przesłać po wcześniejszym uzgodnieniu z Gwarantem Kurierem SLAVI.
14. Gwarancja jest oferowana dodatkowo i nie ogranicza praw określonych przez obecne i przyszłe przepisy prawa w tym nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumentów. 15. Wykonane przez Gwaranta świadczenia gwarancyjne nie skutkują przedłużeniem ani odnowieniem gwarancji.
16. Gwarancja jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Do pobrania:

Warunki gwarancji [PDF]