Polityka jakości

SLAVI Sp. z o.o. Spółka komandytowa świadczy usługi w zakresie:

  • sprzedaży elementów złącznych, akcesoriów pneumatycznych oraz narzędzi pneumatycznych i pneumatyczno-hydraulicznych;
  • serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego narzędzi pneumatycznych i pneumatyczno-hydraulicznych.

Chcąc utrzymać i rozwijać jakość naszych usług stawiamy sobie następujące cele:

  • stawianie w działalności na usługi, które będą zadawalały Klienta poprzez spełnienie swoich funkcji jak również wymagań Klienta;
  • dążenie do utrzymania długofalowych relacji z Klientem;
  • poszerzanie naszej oferty w myśl postępu technicznego.

Wyznaczone cele osiągamy poprzez:

  • identyfikację faktycznych potrzeb klienta i indywidualne dostosowanie usług do wymagań ustalonych z Klientem,
  • wsparcie klienta również po realizacji usługi;
  • angażowanie wszystkich pracowników w doskonalenie jakości na każdym poziomie organizacyjnym;
  • dokumentowanie wymagań jakościowych;
  • stałe podnoszenie kwalifikacji, tak aby być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi w obszarze, w którym działamy;
  • znajomość rynku dostawców oraz ich właściwy dobór.

cert_iso_slavi_str_1.jpg



znak_cert_pcc-pca_QMS_new.jpg


Gwarancją realizacji Polityki Jakości jest ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015.



Jako prezes zarządu jestem odpowiedzialna za realizację niniejszej Polityki Jakości i deklaruję, że jest i będzie nadal konsekwentnie realizowana przeze mnie i pracowników firmy.  Stanowi to gwarancję funkcjonowania i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015, a przez to rozwoju i umacniania pozycji Firmy na rynku.

Prezes Zarządu Komplementariusza
Maja Śmiałko