Polityka jakości
SLAVI Sp. z o.o. Spółka komandytowa świadczy usługi w zakresie:
- sprzedaży elementów złącznych, akcesoriów pneumatycznych oraz narzędzi pneumatycznych i pneumatyczno-hydraulicznych;
- serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego narzędzi pneumatycznych i pneumatyczno-hydraulicznych.
Chcąc utrzymać i rozwijać jakość naszych usług stawiamy sobie następujące cele:
- stawianie w działalności na usługi, które będą zadawalały Klienta poprzez spełnienie swoich funkcji jak również wymagań Klienta;
- dążenie do utrzymania długofalowych relacji z Klientem;
- poszerzanie naszej oferty w myśl postępu technicznego.
Wyznaczone cele osiągamy poprzez:
- identyfikację faktycznych potrzeb klienta i indywidualne dostosowanie usług do wymagań ustalonych z Klientem,
- wsparcie klienta również po realizacji usługi;
- angażowanie wszystkich pracowników w doskonalenie jakości na każdym poziomie organizacyjnym;
- dokumentowanie wymagań jakościowych;
- stałe podnoszenie kwalifikacji, tak aby być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi w obszarze, w którym działamy;
- znajomość rynku dostawców oraz ich właściwy dobór.
Gwarancją realizacji Polityki Jakości jest ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015.
Jako prezes zarządu jestem odpowiedzialna za realizację niniejszej Polityki Jakości i deklaruję, że jest i będzie nadal konsekwentnie realizowana przeze mnie i pracowników firmy. Stanowi to gwarancję funkcjonowania i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015, a przez to rozwoju i umacniania pozycji Firmy na rynku.
Prezes Zarządu Komplementariusza
Maja Śmiałko